Dost často se nás ptáte, jestli úprava nemůže poškodit motor, jestli se snižuje jeho životnost, popř. nehrozí nějaké poškození vlivem úpravy. Vždy vysvětlujeme, že nárůsty, které běžně provádíme, jsou bezpečné. Kde je ale ta hranice, kdy už je výkon příliš vysoký a motor ho nezvládne? Rozhodli jsme se to zjistit!
Chiptuning je oblíbený zejména mezi majiteli naftových motorů. U motorů benzínových se obecně zvyšování výkonu považuje za zbytečné kvůli malému nárůstu. Existují ale i výjimky. Motory 1.2 TSI jsou pro chiptuning ideální. Chcete vědět víc?
Hele, neměli jsme to ještě víc přikurtovat? Myslíš, že to bude stačit? Aby nám to neulítlo... Tak takhle jsme se dohadovali před tím, než jsme prvně šlápli na pedál našlápnutého Nissanu 350Z. A jak naše snažení dopadlo?
Dnes jsme měli v naší centrále na úpravu jen pár let starého Saaba 93. Dvoulitrový benzínový motor se už při jízdním testu jevil jako slušný základ pro tuning. Jak se pak ukázalo i na válcové zkušebně výkonu, už se sériovým nastavením měl vůz mnohem víc.
Jeden z největších nesmyslů, který se dnes a denně objevuje ve fórech. Řada lidí si myslí, že namontováním většícho turbodmychadla, například ze silnější verze vozu, automaticky stoupne výkon vozu. Často je tomu ale naopak. Snadno se může dokonce prodloužit nárůst kroutícího momentu a auto se zpomalí. Víte proč?
Motory 1.6 TDI se staly vlajkovou lodí posledních let mezi naftovými hnacími agregáty celého koncernu VW / Škoda. Tato motorizace tak nahradila o něco objemnější motor s obsahem 1.9 litru a ačkoli má papírově stejný výkon, jako předchozí modely, celkový projev vozu je výrazně horší.
Upozorňujeme a současně varujeme před podvodníkem, který se prokazuje jménem naší firmy a provádí úpravy mimo naši centrálu vydávajíce se za našeho pracovníka. Jde o podvod!
Chiptuning nepatří pouze mezi produkty, kterými lze zvýšit výkon vozidla, ale zároveň funguje jako účinný nástroj ke snížení nákladů na provoz automobilů. Toho si je vědoma celá řada společností provozujících autodopravu, kde se investice do úpravy vrátí velmi rychle.
Kde jinde by měl být potřeba co nejvyšší výkon a rychlost, než právě u vozidel záchránných složek? Jsme si toho vědomi a protože zároveň víme, že finanční rozpočty těchto organizací jsou více než napjaté, rozhodli jsme se pomoci.
Rádi oznamujeme další úspěch na chiptuningovém trhu. Společně s našimi zahraničními partnery jsme prolomili antituningovou ochranu TP8 a TP10 u nových generací řídících jednotek motorů Bosch. Jako první v České republice proto nabízíme i tyto úpravy.
Powerbox není chiptuning! Jediné, co má toto zařízení společného se specializovanou úpravou software řídící jednotky, je pomocí změny toku informací z čidel motoru do řídící jednotky nesystematicky zvýšit výkon motoru.
Turbodmychadlo funguje jako spalinami poháněné čerpadlo nasávaného vzduchu. Pohonnou jednotkou „turba“ je turbína, jejíž hlavní a jedinou funkcí je zvýšení nasávaného objemu vzduchu do motoru a tím i zvýšení výkonu motoru.
Jedná se o klíčovou součást moderních vznětových a i zážehových motorů. Hlavní funkcí tohoto snímače je měřit množství, resp. hmotnost vzduchu, který motor spotřebuje za 1 otáčku. Z těchto údajů čerpá řídící jednotka, která na jejich základu určuje poměr vzduchu a paliva.
Pokud jste četli některé z článků o chip-tuningu, tak jste si jistě všimli, že se v nich velmi často opakuje pojem řídící jednotky. Tato veledůležitá součástka vozu, je objektem většiny naší práce. Z tohoto důvodu si stručně přiblížíme její funkci.
EGR je zkratka pro Exhaust Gas Recirculation- česky recirkulaci výfukových plynů. Hlavní funkcí tohoto ventilu je snižování emisních hodnot plynů u vznětových motorů tak, aby splňovaly normy Euro 4 a vyšší.
Vzduchové filtry jsou pro vozidlo velmi důležité. Jejich absence vede k razantnímu zhoršení životnosti motoru. Klasické filtry zachytávají nečistoty a tím jim zabraňují znečištění dalších součástek.
Co bylo dosud nemožné se stává skutečností. Jako první v ČR přinášíme chiptuning pro japonská a korejská vozidla s řídícími jednotkami od asijských výrobců.
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkčnost webu.
Analytické cookies
Tyto nástroje, jako Google Analytics, používáme k analýze a pravidelnému zlepšování funkčnosti našich webových stránek. Shromážděné statistické údaje můžeme použít ke zlepšení uživatelského prostředí.
Marketingové cookies
Tyto cookies používáme ke sledování preferencí uživatele webových stránek za účelem cílení reklamy na naše služby, tedy zobrazování marketingových a reklamních sdělení, například u služeb jako je Google, Facebook nebo Seznam.
Uživatelské preference
Souhlasem s tímto nastavením vyjadřujete souhlas s použitím vašich osobních údajů pro reklamní účely. Souhlas s tímto nastavením nebude mít za následek uložení souboru cookie do vašeho prohlížeče. Informace o vašem nesouhlasu nebo souhlasu jsou přenášeny prostřednictvím datové vrstvy a dále zpracovávány samotnými provozovateli reklamních sítí.
Personalizace
Souhlasem s tímto nastavením umožníte provozovatelům reklamních sítí zobrazovat vám personalizovanou reklamu. Souhlas s tímto nastavením nebude mít za následek uložení souboru cookie do vašeho prohlížeče.
Na našem webu používáme cookies.
Používáme je k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšování obsahu stránek a ke zlepšení našich služeb.